شناخت بدن انسان برای درک و مهارت آموزی
این درس آموزش بدن انسان برای پیش دبستانی ترکیبی از بازی -کار گروهی و هنر است . آموزش هنر برای پیش دبستانی موضوعی نیست که شما فکرکنید فقط یک جنبهدارد به نظر من پیش دبستانی و آموزش در این مقطع یکی از حساسترین و مهم تزین کارها خواهد بود. در آوزش هنر پیش دبستانی ساختاری منسجم متاسفانه وجود ندارد هر کسی بر مبنای تصورات خودش چه درست و چه غلط اموزش میدهد و نتیجه کار او زمانی مشخص میشود که کودک در مقطع اول و دوم دبستان با جالش های مختلف روبرو خواهد شد .
از این رو من تاکیدم بیشتر برای مربیان هنری است که در پیش دبستانی مشغول به مارهستند . و از آنها میخواهم ساختار آموزشی منسجمی داشته باشند.
هنر در ذات خود دنیایی از رنگ و شادی و بازی و مهارت آموزی برای بچه ها دارد این ما هستیم به عنوان مربی هنری کودکان از این هنر و هنرها بهترین استفاده را بکنیم. این درس سرشار از بازی هنر و مهارت آموزی برای بچه های پش دبستانی است . من در این مقاله آموزشی میخواهم ضمن بیان شرح درس آموزش بدن انسان برای پیش دبستانی شما را با ساختار آفرینی موضوعی آشنا کنم .
کاری که شما از یک موضوع بیشترین بهره را ببرید . در واقع ساختار آفرینی موضوعی یک نوع طراحی شیوه آموزشی است که در آن فقط به شیوه و نحوی بیان شما سرو کار ندارد بلکه ساختاری تعریف میشود که شما بتوانید بر مبنای همان ساختار موضوعات دیگر هم آموزش دهید برای اینکه موضوع را بیشتر درک کنید من در ادامه برای شما مثالهایی خواهم آورد .
برای خواندن ادامه مطلب بایستی اشتراک داشته باشید
همکاران عزیز شما در قسمت مطالب تخصصی هستید اگر فعلا تمایل به ثبت نام ندارید می توانید از مطالب رایگان استفاده کنید. من به عنوان کارشناس هنر کودکان در کنار شما هستم